ALL THAT HAIR

1935157530
 
"Kod för att importera min blogg till Nouw: 1935157530"
Något som verkligen är bra för håret är fukt, i alla former. En favorit för mig är håroljor. Just denna oljan använder jag när jag ska gå ut och vill ha en extra god doft. Amika hair oil, gör håret lent och tar bort frizz, samtidigt som den doftar underbart! Den är fri från parabener och konstgjorda ämnen. Endast några droppar räcker och den absorberas väldigt snabbt.

Something that's really good for your hair is moisture. A personal favorite is hair oils. This is the oil that i'm using when i'm going out and want my hair to smell extra nice. Amika hair oil, makes my hair soft and takes the frizz away, and smells wonderful! It's free from parabens and you only need a few drops and it'll make your hair shiny and absorbes fast.
 
 
 
Kod för att importera min blogg till Nouw: 1935157530
Kommentarer
coffeeandcupcake.blogg.se säger:

Tack för tipset :)

2015-11-05 | 16:07:26
Bloggadress: http://coffeeandcupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: