BEAUTY BOX

Jag har funderat länge nu på att börja en prenumeration på någon beautybox. Den mest omtalade är nog Glossybox. Det kostar 139kr/månad och du får 5 olika skönhetsprodukter i travel size, perfekt om du vill testa något nytt. Har någon av er testat eller varit prenumerant på glossybox? 

I have been thinking about starting a prenumeration on a beauty box. The most popular one is probably Glossybox. It costs 139kr/month and you get 5 travel sized beauty products, it's perfect if you want to try out some new products. Have any of you tried glossybox?
 
 
 
Kommentarer
zsuzsanna säger:

Jag har också hört mycket om glossybox men än inte beställt en enda :(
Om du bestämmer dig för att prenumera så hoppas jag du skriver om dem, för det skulle bli jätte kul att läsa dina recensioner ^^

Svar: jag med, de låter iallafall jättebra! Det ska jag göra :)
merakibeauty.blogg.se

2015-10-18 | 17:19:55
Bloggadress: http://beautybyz.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: