IT'S ALL ABOUT THE LASHES

Äntligen bestämde jag mig för att köpa ett ögonfransserum. Jag har alltid haft korta och raka ögonfranssar och det är inte bara jag som påpekat det. Jag kommer testa xlash pro och se om jag får något resultat, om några veckor ger jag er en uppdatering. Har någon testat?
 

Finally I decided to buy an eyelash serum. I have always had short and straight eyelashes and i'm not the only one thats noticed. I'm gonna try xlash pro and see what the result will be, in a few weeks I will give you an update.  Have you guys tried?
Kommentarer
Helen säger:

Jag testade för några år sen en kort period, tkr nog att jag fick lite längre:)

Svar: jag har hört att de flesta ser iallafall en liten skillnad, så jag håller tummarna och hoppas :) har tagit före-bilder så det blir lättare att se
merakibeauty.blogg.se

2015-10-07 | 22:16:42
Bloggadress: http://www.starsinlife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: